luni, 30 august 2010

ReBirth Part.1



Asculta mai multe audio MuzicaCred ca mereu cel mai greu mi'a fost sa accept un "NU". Mai ales din partea lor. 3 zile, bere, poker, acelasi scaun care incepe sa faca o gaura cu aceleasi dimensiuni ca si fundul meu, same music, multa gen Veritasaga:-?? [desi nu prea are treaba cu starea, dar prinde bine], same shit, fucking too much memories coming by. "Viata e o strada, slab luminata."
Am planuri noi si oarecum mari. Nu mai vreau sa fiu chimic. Cel mult natural, cel mult de 2-3 ori pe sapt [momentan, si vreau sa scad]. Vreau sa ma reapuc de skate. Vreau sa fiu fericit, sa nu ma mai atasez de oameni asa usor [fucking deja-vu], sa iau permisul din maxim 3 incercari, sa simt iar ca iubesc, ca orice problema poate fi depasita alaturi de o "ea", dar sa fie o "She's the one" [D.,H.->stiti voi], vreau sa fiu din nou NORMAL.
Mi'am impus si un termen. Max 2 luni si totul o sa fie, nu bine, excelent:X [sper sa apara si "ea" atunci].

2 comentarii:

andr.aift spunea...

proud of you.good luck.

Bogdan spunea...

merci.