marți, 19 octombrie 2010

You're not alone

Tu nu te temi ca totul se va termina? Ca nu vor mai exista gluri in stomac, extazul, fericire si implinirea atunci cand te vad? Daca voi ajunge asa cum ai vrea sa fiu, dar eu nu voi mai vrea sa fiu cu tine pentru ca nu esti asa cum as vrea eu sa fii? Stii, incep sa cred si eu ca "ochii care nu se vad, se uita". Si poate ca ar trebui sa fac cumva sa te ignor, sa nu mai simt impulsuri de a te lua si a fugi atunci cand te vad, ar trebui sa invat sa te uit. Pentru ca din 1 ne'am facut 2:).

Mads Langer - Youre Not Alone Bonus Track
Asculta mai multe audio diverse

2 comentarii:

andr.aift spunea...

si ti'am zis ca nu mi'e frica .si iti aduci aminte ca tlnd..si daca moare..nu era adevarata :)

Bogdan spunea...

tlnd?:-s stiu ca stiu,dar acum numai stiu ce stiu:|