sâmbătă, 19 februarie 2011

Mi'e dor sa fiu "numai al tau" si sa fii "numai a mea"

6 comentarii:

andr.aift spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
andr.aift spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
andr.aift spunea...

tot nu m'ai gasit?:))

andr.aift spunea...

http://www.goingout.ro/wp-content/uploads/2011/02/martisor.jpg
o primavara frumoasa :*

andr.aift spunea...

stii care e singurul meu regret in legatura cu noi doi?ca nu avem atatea amintiri frumoase pe cat ar trebui..am gasit niste poze atat de vechi..si mi'am dat seama ca e pacat ca noi nu ne'am putut cunoaste nici macar ca prieteni,in momentul in care am devenit maturi frumosi si destepti..si a ramas doar amintirea unei relatii marcate de certuri inutile..iti zic asta acum..pentru ca ..simt ca intr'un final pot renunta la tine..stii ca nu o sa te uit niciodata..si ca mereu o sa te iubesc catusi de putin..si te vei putea baza pe mine..poate peste 50 de ani :)) nah..voiam sa imi cer scuze pentru cat te'am ranit..si desi sunt total..impotriva[ca sa nu zic altceva] actualei tale relatii..sper ca esti fericit..si realist [mereu te indragostesti prea rapid]..
daca vei avea vreodata nevoie de mine..in absolut orice..u know..nu uita ce ti'am zis mereu..fa'ti viata pe care mi'ai fi dorit'o mie..ca asa stiu ca vei avea ce'i mai bun..am ochii in lacrimi :)) la fel de sensibila in unele cazuri..
uhm am scris atat de dezorganizat..ideea principala e ca te voi iubi mereu..dar imi schimb iar blogul..si te rog sa faci si tu asta..daca vrei sa vorbim un telefon,mess,o cafea..accept oricand..dar nu vreau sa ne mai ascundem in niste jurnale uploadate partial..ai grija de tine bursuc >:D< [daca aia te face sa suferi ii dau foc..poti s'o anunti :D] m'am schimbat mult in ultima vreme..in bine zic eu..si cred ca e momentul sa acceptam realitatea..si sa nu mai intru de 4 ori pe zi pe blogul asta..sa fii cuminte..[ps..nu e organizat deloc..deci nu lua partea finala ca o concluzie]

andr.aift spunea...

ps again.un eventual raspuns poti da pe mess/mail ca eu tocmai iti sterg blugul si pe al meu l'a, schimbat deja