duminică, 6 iulie 2008

am i fucked up?

Rupt in gura...
Zi-mi si mie daca ti se mai intampla lucruri de genu: te duci sa te intalnesti cu parintii tai si incerci sa faci o discutie cu ei,dar dupa 1 minut de vorbit iti dai seama ca tu de fapt te certi cu taicatu pt ca el niciodata nu-ti va da dreptate, el considera ca tu mereu gresesti in fata lui si ca niciodata nu-ti va lua apararea asa cum o face pentru niste straini.Nu te regasesti?Atunci sa incercam altfel:vii acasa,obosit si fericit ca o sa-i vezi pe cei care iti sunt dragi si pe care ii iubesti,dar dupa o ora de stat acasa realizezi ca acei oameni pe care vroiai atat de mult sa-i vezi de fapt te-au enervat si ti-a pierit tot cheful,dar de fapt vina e tot a ta pt ca ei nu gresesc niciodata.Iar nu vezi nici un lucru pe care il avem in comun?Hmm...Atunci stai sa-ti mia spun ceva:Afara bate vantul sau este soare[caz extrem de bun],iar tu citesti ceea ce eu am scris si astepti sa iesi afara.
Daca nici asa nu te regasesti in ceea ce tocmai ti-am prezentat inseamna ca esti prost deoarece asculti manele la maxim.


Have a good life!

Un comentariu:

ecstaticmoonlightdancer spunea...

si e prea greu sa spuna 'imi pare rau' pentru o tampenie aruncata in vant fara ca macar sa stie despre ce e vorba, despre ce e vorba cu adevarat.
desigur.. tu esti copilul, ei sunt parintii.. ei au voie sa spuna orice, tu trebuie sa stai si sa inghiti toate cacaturile alea/
tu nu ai niciodata dreptate si nu ai nici dreptul sa contesti ceea ce ei au zis.. dar oare daca ai spune ce simti ar intelege? nu. pentru ca ei nu stiu sa asculte.. sunt mult prea prinsi in lucrurile cotidiene.. se enerveaza la servici si isi descarca nervii pe tine.