sâmbătă, 14 februarie 2009

F.V.D.2009

14 februarie.Cica Valentines Day!Adevarul e ca nu stim,ce pula noastra o sa fie.Oricum,e clar ca acum e bine,dar inca nu ma lasat balta desi a avut tentative.Ploaia?Pula ploaie.Sunny day!Pare o zi perfecta,dar daca e asa de perfecta eu de ce vorbesc atat de sec?De ce nu-mi vine sa zambesc?Mood:fucked up...Nu te mai uita cu fata aia stramba daca nu-ti convine.Inchide fereastra.Nimeni nu te obliga sa citesti,dar daca te amuza,mai bine te duci sa dormi.Asta nu e o zi importanta pentru tine.Cred ca ar fi cazul sa-mi aprind o tigara,dar plamanii mei refuza sa mai intre un fum in ei.Mai bine un ceai care te face sa te caci de 14 ori pe zi.Macar asa am sa stiu ca am ceva de facut in aceasta zi de cacat.Ti se pare ca sunt prea pesimist?Atunci inseamna ca tu esti prea optimist si ca ti-ai creat propria lume roz,care apropo e de tot cacatul.Revino-ti.Lumea aia e creat doar pentru ca ti-e frica sa constientizezi ca rostul tau in tara asta nu are nici o importanta.Ti-as zice multe dar nu-mi vin cuvintele.Stau in mine,in mortii mamii lor.Obsesie noua?Da.Viata?Nu.Muzica?Excesiv de multa.Ma duc sa mananc gandacul din bucatarie.E mai bine decat sa astept si sa ma rog ca ziua asta sa fie buna si nu ca celelalte.

Un comentariu:

Sabina spunea...

"Mai bine un ceai care te face sa te caci de 14 ori pe zi.Macar asa am sa stiu ca am ceva de facut in aceasta zi de cacat."

imi place jocul de cuvinte.
scrie despre droguri, vorbesc serios... imi aduci aminte de henry miller.