vineri, 27 februarie 2009

Tacerea de dupa furtuna

De ce bataia voastra de joc suntem noi?De ce nu puteti sa aveti proprie personalitate si sa nu ne mai bagati si pe noi in ea?Chiar vam stricat viata?Ei bine daca da,atunci va spunem cu mana pe inima ca o meritati.De ce gaozarul de taicatu te trimite la munca?Iti spun eu de ce:pentru ca esti prea ratat pentru cacatul asta de viata.Esti mai cacat decat viata in sine.Pula ce iti intra in cur in fiecare seara cand te gandesti la diferiti puloi,ei bine,nuti va intra niciodata decat in gura.Si ce daca nu am sens in cuvintele pe care le scriu.Teai gandit ca poate le scriu ca la prosti?Ei bine politica ta e de o pula stricata.Cine pula mea te crezi ca sa ma judeci pe mine si sami spui ca sriu prea vulgar?Te crezi mai bun ca mine?Ei bine,dovedeste-o.Cu ce esti mai presus ca mine?Cu faptul ca ai note mai mari ca mine la scoala?Ei bine ma cac pe scoala voastra care oricum e pe interese.Atunci cand voi putea avea un profesor care sa imi capteze atentia pe deplin,abia atunci voi putea sa iti spun ca esti mai bun ca mine ca ai note mai mari.Oamenii frumosi nu sunt cei care arata bine,ci sunt cei care gandesc bine.Haideti in pula mea sa combatem sistemul asta de cacat.Chiar nu avem o viata?A da,si muzica care o asculti,e de tot cacatul.Nu incerca sa-ti faci o viata sau sa-ti cauti o viata in muzica care o asculti.Incearca dracului sa te relaxezi.Nu-ti mai fa laba ca sa te destresezi.Danseaza,canta,dezlantuiete.E mult mai bine.Ma considerati labar?Ei bine,de fiecare data cand ma trimite sami fac mai bine o laba,eu va zic:dute si suge o pula,iti face mult mai bine.Dumnezeu nu va veni pe Pamant.Trezeste-te!Dumnezeu nu exista!Nu ma crezi?Ei bine cauta vreo dovada ca a fost aici.Si scuteste-ma de texte gen:lui dumnezeu nui trebuie dovezi,daca nu crezi in dumnezeu vei muri in chinuri.Dupa ce murim ne ducem dracului toti.Numai exista nimic.Vid.

Niciun comentariu: