vineri, 3 septembrie 2010

Cine zice ca azi nu?

Ce bine a fost in dimineata asta!:)Am dormit excelent [lucru ce nu s'a intamplat de prea mult timp:|], si cand am intrat sa'mi verific mailul, am gasit de la o tipa din America[de fapt ea e din Germania:X] si vrea sa vina in Ianuarie. Ma simt asa bine. Aseara am vb cu D.A. Duminica Bem:D Azi plec din oras,ma rup oarecum de el8->,iar duminica... chiar sper la fel de bine cu sper si ma astept 8->
Mood of the day:Recovering,Happy:D
Cred ca incep sa Rebirth:)

4 comentarii:

andr.aift spunea...

ca sa'ti raspund la intrebare..dor de tine

andr.aift spunea...

zi'mi pls ca d.a. nu vine de la ce cred eu ca vine..gen "daca nu ii dai papucii nu te pup" ...te rooooooooggg
ce tare..codu' pe care tre' sa'l bag ca sa dau comm e thenavil :))

andr.aift spunea...

ah si..cred si eu ca nu mai dormi bine de cand ti.ai aruncat ursuletul de plus :)

Bogdan spunea...

nu mai stiu la cine a fost asta:-?zi'mi pe mess:-?fain cod:))si da,probabil din cauza asta,dar trebuie sa ne maturizam cu totii nu?:)si mie mi'e dor,dar nu vreau sa iti rapesc fericirea.stiu ca eu nu pot sa te fac sa simti ceea ce simti langa lex.veniti maine?ca eu obligat-fortat stau si maine seara:-<