luni, 13 septembrie 2010

TU stii ce e IUBIREA?

E asa ciudat sa vezi ca ceea ce te distruge, te si poate ajuta sa'ti revii. Cine a zis ca drogurile distruge oamenii, nu a trait inca o relatie ce s'a nascut in droguri si treptat a reusit sa le omoare:X Ioana ma face sa ma simt genial de bine. Si de mult nu am mai dormit asa bine cu cineva. A ramas surprinsa sa vada ca nu sunt asa cum ma credea, ca vreau ca un oricare altul sa o fut. Avem o saptamana de cand stam impreuna, in care s'au intamplat enorm de multe, in care au fost enorm de multe ocazii si substante care sa ne impinga sa o facem, o saptamana in care m'am simtit genial de bine:X Si partea cea mai faina e ca ma asteptam sa o iau razna pe zapada, dar langa ea nu am chef de absolut nimic:X 8-> E ceea ce caut de prea mult timp. Dar am invatat ca daca astepti, primesti ceea ce meriti, ceea ce cauti. Finally my heart beats again!

2 comentarii:

andr.aift spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
andr.aift spunea...

btw..te rog..mai reciteste o data..sau de o suta de ori ce ti'am scris la ziua ta.si nu uita chestiile alea niciodata.