marți, 21 septembrie 2010

Special!

Stii? Se zice ca o minune nu dureaza mai mult de 3 zile:). La mine a durat...vreo 15...Trist. Speram sa fie bine de data asta. NU de tot, dar macar asa, putin:(. Stii,durerea mea cea mai mare e sa nu fiu dezamagit si mintit. Ioana a facut numai 1. Cea mai naspa. Ar trebui sa nu mai fac blogul asta asa de public. Sau macar sa nu mai scriu atat de sincer in el:|. Totusi a fost aiurea tare. A venit la mine ieri, rupta, dupa ce vineri si sambata seara am refuzat'o cand mi'a cerut sa stea in casa sa se spele,sa se incalzeasca,ca era cu C. si asta era mega paranoic. Rupta toata, stand intruna la gea, panicata, paranoica. A stat in baie vreo ora jumatate. Cred ca a mai tras atunci:(. E un caz prea naspa, prea greu. Am vrut s'o fac sa fie mai ok. O dadeam pe brazda cu mine si poate isi mai revenea, dar nu, primul om pe care il suna cand ramane singura e C.. Patetic! Acum incepe sa fie mai ok,viata,in general. Cu Deea au fost cateva zile ciudate, dar in sensul bun:). Stii,nu ma astept sa fim BF sau altceva mai mult decat amici. Nici nu as vrea, pentru ca ii este mult prea ok cu Lex. Tocmai mi'am dat seama ca involuntar am furat ideea Deei:(. Scuze!!!! De vreo saptamana am dat'o pe foc. E mai ok:P. Hai ca ne mai auzim. Bafta!;)

Sir James - Special (Bingo Players Remix)
Asculta mai multe audio diverse

3 comentarii:

andr.aift spunea...

mereu ma faci sa am ochii in lacrimi,baga'ti'as sarma :)) prima oara cand am citit Deea ma gandeam la blonda..mi'a luat ceva sa ma dezmeticesc..eh hon'..eu iti zic de mult sa nu iti mai iei crush cu orice taratura..si ma repet..citeste kkturile alea de la ziua ta.3x semnul exclamarii..ce idee mi'ai furat?is mai grea de cap zilele astea,nush ce am..ma duc si eu pe pl..uhm :-? nu ai putea sa te dai si tu pe..plm...suc?un md,o cola?un covrig cald cum ti'am promis acum doua zile :)) uhm..mi'e dor asa sa stam sa vorbim cum era inainte sa plec eu in vama,cand tu erai cu maria si noi ne intelegeam bine tare..si sa bem redd's la etajul zece..da..zilele astea au fost ciudate..dar sincer,ti'am simtit lipsa..desi acum ma simt cam..nush..sceptica in ceea ce priveste prietenia noastra..oricum..banuiesc ca stii ca mereu voi fi aici >:D< dar..daca nu iti revii..nu te astepta sa cad cu tine..totusi...poate realizezi si tu ca meriti mai mult..si ca esti mai mult de atat.noapte buna bursuc :*

andr.aift spunea...

chiar..cred ca e prima data cand ma numesti direct..e de bine sau de rau?:-s

andr.aift spunea...

coae te'am intrebat ceva la penultimul post de pe blogul meu :)) nu prea vezi de felul tau?